Blogger Backgrounds

Wednesday, June 15, 2011

Semester Baru Bermula ^_^

Forecast for today;
Wednesday
Heavy Rain

Dah sebulan dah.
dalam mase sebulan nih macam macam jadi. 

kejadian 1;
Roomate Baru.
pada 29 Jun 2011 semua budak budak balik. tapi aku tak balik lagi. hehe!
aku masuk bapa hari bulan aku pun tak ingat. so, sampai jah kat bilik aku tengok ada cadaq lain kat katil aku.. nak kata cadaq Normnorm, bukan. cadaq Fika? pun bukan.. 
pastu aku call lah Normnorm. Dia habaq dia tak dapat bilik.. pasai pa tak dapat aku pun tak tau.. Sticker kumpul banyak dah, result Normnorm pun tak penah tak okey. pelik sungguh.. yang paling aku tak setuju awat dah mai balik baru tau tak dapat kolej? hishh~ 

nih pasai roomate baru lak. si junior nih, aloiii... barang barang bersepah !!
baju pun tak susun dalam loker, atas meja macam tempat lipas menginap, baju busuk duk simpan lama lama. awat lah penyegan sangat.. yang paling Ummphh skali, bila aku balik bilik, tingkap cantik jah duk tutup tapi ka, tudiaaa, bau eeuuuuuu~ de parfume !! berdiri bulu hidung aku. tak tau lah bapa hari punya baju si junior nih duk perap.. haisshh, cabaran cabaran.. nak tegur takut kang terasa, tak tegur merana.. sabaq jah la Yu uiii..

Kejadian 2;
yang nih pulak pasai Lecturer Economic.
dia habaq mai dulu dia ada company, pastu dia nak buat cosmestic surgery pastu bulan bapa tak tau dia nak buat PhD. yang lain tuh aku tak kesah tapi pasai surgery yang dia nak buat tuh aku kesah pasai dia LELAKI. nak p betui tang mana tuh tak tau lah... hehehe! Mr Eco nih ajaq satu pun aku tak paham.. mula mula elok ja bagi penerangan mai tang tengah, aku lost contact dah.. sat explain benda lain, pastu campuq benda lain satgi boleh pulak patah balik.. kalau micro takpa nih MACRO. aloiiii~ awat lah dapat hang!! nak mintak tukaq lecturer amik masa, nak drop takut semester depan tak boleh bawak.. lagu mana lah nih banyak benda lagi nak cover uiiii~

Summary;
mintak mintak lah Mr Eco sedar diri dan tarik diri dari mengajaq kelas aku dan tak bangga diri lagi..
mintak mintak jugak si junior rajin mengemas barang barang beliau yang sudah seperti sarang maksiat lipas..
mintak mintak jugak lah dapat DIVIDEN tambahan dari parents. heeeee:))